בעיות ראייה ומחשבים

ראייה בעולם דיגיטלי

מחשבים הפכו לחלק מאוד משמעותי מחיינו, וכפועל יוצא הפכנו אנחנו להיות תלויים בהם בכל תחום – בעבודה ובבית, בשימוש בדואר אלקטרוני, גישה לאינטרנט, עיבוד תמלילים, עיצוב גרפי או סתם חישוב מספרים. כמעט ובלתי אפשרי לחיות במאה ה-21 ללא שימוש במחשב. הכול היה יכול להיות טוב ויפה, אולם עם העלייה בשימוש במחשב, עלתה גם שכיחות בעיות ראייה הקשורות לכך. סיבה אחת למצב זה היא שהעיניים שלנו צריכות לעבוד קשה יותר כדי להתמקד במסך המחשב לזמן ממושכת. בגלל הצורך האינטנסיבי הזה במיקוד, אפילו תופעות כמו אסטיגמציה (צילינדר) לא מתוקנת ברמה קלה או רוחק ראייה, גורמות לשרירי העיניים שלכם לעבוד קשה יותר. מחקרים מצאו כי משקפי ראייה שתוכננו במיוחד לשימוש במחשב, יפחיתו את מאמץ העיניים ואת העייפות הפיזית, וישפרו את הפרודוקטיביות. בכל פעולה שמערבת ראייה, בין אם זה ליד שולחן העבודה, המחשב הנייד או הטלפון הסלולרי, נדרשים מכם כישורי מיקוד, תיאום ומעקב עיניים מעולים. אם כל אלו לא יהיו תקינים, כנראה שתתקשו לראות את המסך בנוחות, או לא תהיו מסוגלים לקרוא בצורה חלקה ויעילה. תיאום עיניים או מעקב עיניים שאינם תקינים מקשים על כך, ועיניים עייפות, כאבי ראש ואפילו ראייה כפולה עשויים להפריע למה שאמורה להיות חוויה פשוטה ונוחה. 

הגישה של לדרמן ויז׳ן

בעולם של היום, כולנו רוצים להטמיע את מרב המידע במוח שלנו במהירות ובדייקנות האפשרית. זה בהחלט אפשרי, וזה מתחיל בראייה.
ב LedermanVision – נבחן את הראייה שלכם בזמן שאתם מסתכלים על מסך מחשב! מצאנו שהכי יעיל להעריך את הראייה של המטופלים שלנו במצב הקרוב ביותר לזה שהם רוצים להרגיש בנוח בו. לכן, אם אתם משתמשים במחשב, אנו נבדוק את מצב הראייה שלכם באמצעות תוכנה ייחודית שפותחה במיוחד למטרה זו.

אנשים רבים מתלוננים על עיניים יבשות כאשר הם מביטים על מסך המחשב. כשאנחנו קוראים, קצב המצמוץ שלנו בדרך כלל יורד בכשליש. מצמוץ מרטיב מחדש את פני השטח של העין. עם זאת, שיעור המצמוץ המופחת אינו משפיע עלינו בדרך כלל מכיוון שכאשר אנו קוראים בספר שאנו מחזיקים בידינו, העפעף העליון שלנו יורד מעט, מה שמקטין את האזור החשוף של העין שלנו.

עם זאת, כאשר מסתכלים על מחשב שולחני, המבט שלנו פונה כמעט ישר קדימה. משמעות הדבר היא שהעיניים שלנו פקוחות לרווחה, ומאפשרות לדמעות להתאדות בקלות משטח העין. מצב זה, בשילוב עם קצב מצמוץ מופחת, באמת יכול להוביל לייבוש של שטח פני העין ולגרום לאי נוחות. אנשים עם עדשות מגע סובלים מזה לעתים קרובות. השימוש בטיפות עיניים או במכשיר אדים יכולים להביא להבדל משמעותי, וגם מצמוץ קבוע יכול לעזור. צריכת מזונות עשירים באומגה 3 הוכיחה את עצמה גם היא כיעילה בבניית שכבת השמן העוטפת את הדמעות (דוק הדמעות)  ומסייעת במניעת האידוי שלהן.

קחו את עצמכם ברצינות!מסך מותאם, כיסא מותאם, ומשקפיים מותאמים

ודאו שיש לכם משקפיים מתאימים לעבודה מול מסך, יכולת ראייה מיטבית ודוק דמעות במצב אופטימלי – כל אלו יכולים לעשות את ההבדל ביעילות העבודה שלכם מול המסך. התקשרו אלינו עוד היום בטלפון 02-6234888 כדי להזמין פגישה להערכה ממוחשבת של הראייה, ולהביא לכך שהראייה שלכם מול המסך תהיה הטובה ביותר שניתן להשיג.  חשוב: מדדו את מרחק העבודה שלכם מהמחשב לפני בדיקת הערכת הראייה אצלנו, והביאו את התוצאה הזו איתכם.

נוחות ופרודוקטיביות משתמש המחשב – בדקו מה קורה אצלכם

(אם אתם סובלים משתיים או יותר מהסימפטומים הבאים, אנו ממליצים על בדיקה)

הזמינו תור!

למה לחכות?! אנחנו המענה למה שחיפשתם.

כתבו לנו

info@ledermanvision.com

דילוג לתוכן